1537871.jpgMeidän rannasta, jonne meillä ei ole mitään asiaa... Reilu kuukausi sitten otetut kuvat kun oli ensimmäiset oikeat kevätpäivät ja uskaltauduin talvihorroksesta ulos piiitkän ja pimeän talven jälkeen. Täällähän ei ollu koko "talvena" lunta. Päivän korkeintaan kerralla ja sekin joskus maaliskuussa vasta.
Alapuolella meidän peltoa, joka on naapureille vuokrattu. Nätit kyntövaot on naapuriviljelijä saanut aikaan. Kerran eräs vanha koneopin (tjs?) opettaja, jonka nimeä en enää muista, joka opetti puutarhakoulussa traktorinajoa ja pellon kyntöä ym., sanoi, että se on maanviljelijän ylpeyden aihe kun on suorat kyntövaot... Se koneoppi ei muuten ollut ihan mun juttu, kuten ei myöskään traktorilla ajo, se sai pakottaa mut sinne traktoriin kyntämään ja kun vihdoin uskaltauduin, niin se sai kokoajan huutaa ohjeita mulle ja mä meinasin kävellä tieheni. No oon mä sen koulun jälkeen pari kertaa ajanut traktoria, mutta taidanpa pysytellä auton ratin takana enimmäkseen.
 
1537872.jpg Tää saa riittää näin aloitukseks ku mulla on kamala päänsärky ja flunssa. Saas nähdä koska elämä alkaa taas rauhoittua että olis aikaa vähän kirjoitella.