Niin siinä sitten kävi että tossa joku kuukausi sitten alkoi aamuisin olemaan kova nälkä. Ihmettelin, että kylläpä on tehokasta toi imettäminen kun tulee samalla lailla nälkä kuin Vilhoa odottaessa. Samoihin aikoihin muistan sanoneeni Lisa-serkulle, kun tarjoin hänelle greippi-tuoremehua, että tätä join viimeksi kun olin raskaana ja nyt olen löytänyt sen taas...
Kyllähän tosiasiat oli tiedossa, mutta kun ne kuukautiset vasta kaksi kertaa oli tullut kun olin täysimettänyt, niin pysyi 8kk kokonaan poissa ja jostain olin lukenut että alussa voi tulla yhdet ja sit jäädä tulematta...Niin minä ajattelin, että niinhän se on ja olin autuaan tietämätön, kunnes päähän pälkähdyksestä testasin kun oli kerran jäänyt yks raskaustesti laatikon pohjalle...Ja IIIK siihen piirtyi toinenkin viiva! Vahvempi kuin Vilhon haamuviiva aikoinaan...
Nyt sitten tota armotonta väsymystä on kestänyt kuukauden päivät ja kaksi viikkoa olen tiennyt siihen syyn. Nyt en jaksa enää pidätellä tätä tietoa, eli olen raskaana. 2 viikkoa on ollut pahoinvointia, mutta se on pysynyt kurissa kun en syö mitään mitä ei oikein tee kovasti mieli ja sillä että syön päivisin KOKOAJAN. Se on pakko. Kyllähän varmaan tuun lihoomaan taas, mut jos en syö niin tulee pahaolo ja se on pahempaa. Luulen lisäksi, että kun vielä imetän aika usein Vilhoa, niin sekin verottaa aika paljon. Sitä voi kuulemma verrata siihen, että kaksosia imettää.   
Ei ollut suunniteltu juttu sitten yhtään, mutta ehkä niin oli tarkoitus tapahtua...
Ensi viikolla on eka neuvola ja ultra, että ennen Italian matkaa nähdään onko kaikki hyvin, ja jos ei ole niin ehditään ottaa pois...