Kävin lukasemas Katin blogin ja tuli mieleen, pari omaa outoa tapaa.

1. Voipakettia tai mitä tahansa kaupan hyllyltä ei voi noin vaan ottaa, eli se jota ensin kosken ei kelpaa, täytyy ottaa "uudempi" (siis päivämäärällä ei ole väliä vaan se sijainti ja "fiilis").

 

2. Kakshaarasten nyppiminen kun mulla on pitkät hiukset. Nyt onneks on lyhyet. Samaan kategoriaan kuuluu käsivarsiin semmosten talirauhasten puristelu. Molemmat tavat olen rakkaalta isosiskolta napannut...fiksua.

 

3. Rättiin tai mihinkään "likaiseen" kuten roskikseen ei voi koskea ilman että pesee kädet heti sen jälkeen. Samaten vaatteet, jotka ollu julkisilla paikoilla päällä ovat "saastuneet" ja pitää kotiin tullessa ottaa vaihtaa. Esim. sänkyyn ei missään nimessä saa istuutua jos on työhousut päällä. Julkisissa vessoissa en halua koskea esim roskiksen kanteen, en kahvaan, enkä mihinkään...

 

4. Illalla en MALTA nukahtaa vaikka olisin kuinka väsynyt. Aina tulee mieleen ideoita ja asioita jotka täytyy tarkastaa...Nytkään en millään malttaisi mennä nukkumaan.

 

5. Mulla on aina kiire. Kun olen töissä mulla on kiire, että ehtisin saada kaikki tehtyä. Kun olen kotona mulla on kiire tehdä kaikki mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti, ei saa tulla turhia askeleita vaan aina kun menee jonnekin niin samalla pitää ottaa mahdollisimman paljon tavaraa kerralla mukaan, ettei tulis "hukkareissua". Esim. kun haen haarukkaa tai jotain joka on unohtunut ruokapöydästä, yritän ennakoida, että mitä muuta tulen ehkä vielä tarvitsemaan...Kun olen unohtanut jotain kotiin kun olen jo autossa, JUOKSEN sisälle hakemaan sen. Kun tulen kotiin, JUOKSEN usein sisälle...

Eihän nämä niin kummallisia ole...