Vielä vähän pakkaamista jäljellä. Saunassakin pitää käydä ja BB katsoa. Valokuvat siirtää tietokoneelle ja kamera ladata. Olisin laittanut tänne kuvan, mutta kun mulla on uusi tietokone, enkä vielä ole ladannut siihen ohjelmaa jolla saisi helposti muutettua kuvien kokoa kun ei ole ollut aikaa perehtyä sattuneista syistä. Joten jää valitettavasti laittamatta.

Matkakuumetta mulla ei ole kun en tajua että ollaan oikeesti niin pian lähtemässä. Jannessa sen sijaan on havaittavissa tiettyä hermostunutta ärtyneisyyttä, joka mullakin tulee varmaan vielä yön tunteina enemmänkin hysteerimäisesti ja räjähdysmäisesti esiin...No aika hyvin on jo tavarat pakattu, pientä viimeistelyä vielä. Pakkauslistaa en valitettavasti ehtinyt tällä kertaa tehdä, joten soveltaen mennään. Meillä on mukana yksi isohko matkalaukku, missä on suurin osa meidän vaatteista ja Vilhon ruuat. Yks rinkka jossa vähän lisää ruokia, kenkiä, vedenkeitin, lääkkeet ym. Lisäksi on Vilhon "baby on tour"-reppu, joka otetaan matkustamoon. Yks reppu, johon tulee Jannen kosmetiikka, kengät, ja pari vaatetta jotka unohtui laukusta. Aika paljon semmosta, mitä ei tuu takaisin kotiin on mukana. Esim pyyhkeet saa todennäköisesti jäädä sinne ja kaikki ruuat mitkä jää yli. Ja sit vielä mun käsilaukku. Suunnitelma menee niin, että Janne kantaa sekä rinkkaa, että Vilhoa kantorepussa ja minä pidän reppua ja matkalaukkua. Ai niin, nyt tuli mieleen, että matkarattaat vielä! Lompakko, kännykkä, kamera, laturit, hammasharjat vielä puuttuu. Ja oksupussit :-)

Jos jollain on asiaa mulle niin lähettäkää mielummin tekstari, koska mun kännykäs on siirto isin puhelimeen, et vaan tekstarit tulee perille. Muuten voi Jannen puhelimeen soittaa, tai tekstata.

Tällä hetkellä jännittää eniten se jos Vilho kakkaa léntsikassa vai bussissa. Toivottavasti lentsikas ku muuten alkaa koko bussi haisemaan. No 13 tunnin päästä ollaan Roomassa!!!!

Arrivederci!!!!

Niin ja kiitos Sari ja Ville ihanasta muumi ruokailusetistä! Aivan ihania!