Mä oon äitiyslomalla jo kolmatta viikkoa (?). Laitan tästedes kännykän siirron Jannelle päivisin,et jos joku haluu saada kiinni niin lähettäkää viesti. Illalla voi tietty soittaa niin saa kiinni. Täytyy varmaan hankkia prepaid liittymä toiseen kännykkään niin voin sen numeron sit antaa tutuille. Että ainakin sairaalassa olis tavoitettavissa.

Pakko tehdä se kun ei muuten saa rauhaa. Eikä Jannekaan vielä tajua että mä en voi työasioihin keskittyä kun on isommat asiat mielessä. Mutta niin varmaan joidenkin miesten on vaikea ymmärtää että äitiysloma tarkoittaa muutakin kuin sitä että on iso vatsa ja "lomailee". Niin ja onhan mulla jokatapauksessa tuo Vilho, joten en sittenkään vaan laiskottelemaan pääse... Oon mä varauksia ym hoitanut vielä vähän, mutta nekin on pakko jättää kohta kokonaan kun tulee paljon kyselyjä ja yhtäkkiä joku homma jää kesken jos joudunkin sairaalaan ennen sitä päätettyä päivämäärää. Mutta isi ja Janne ovat luvanneet hoitaa asiat sillä aikaa kun olen äitiyslomalla (tai ainakin synnytystä edeltävän ajan ja sen jälkeisen) niin saavat nyt luvan lunastaa lupauksensa tai ottaa jonkun toisen hoitamaan asioita. Kun mun pää ei enää kestä. Varsinkaan semmosta että haukutaan ettei hommia hoideta ja syyllistetään, kun pitäis saada keskittyä oleellisiin asioihin. No saavat sitten loppuvuoden hoitaa asioita keskenään jos mulle tulee synnytysmasennus...Se tulee nimittäin just siitä kun ei ennen synnytystä ole aikaa keskittyä raskauteen ja tällä hetkellä ei ole kyllä yhtään vielä ehtinyt keskittyä raskauteen puhumattakaan lapseen joka on tasan kahden viikon kuluttua syntynyt!